♥Brunett-Bruden♥

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 1 februari 2012 19:25

Hej bloggen! Jag börjar om nu med bloggen, har bestämt mig nu att jag ska blogga varje dag framöver! Idag har jag vart i skolan och frysit som fan och nu har jag gjort matten och ska duscha VVAARRMMTT för det behöver mina leder. Jag går hos doktorn och tar prover så det är därför jag inte bloggat på länge men ska försöka nu som jag sa, de tror att jag har inflamation i lederna eller kanske barnrematism... får se hur det går. Men jag har ett motto ju och det är att man aldrig ska ge upp för det man tror på men jag har kommit på ett till också nu när jag har problem med lederna och det är tänk aldrig på det negativa utan på det positiva i livet!


Min lillasyster Nillah fyller 1 år idag!

GRATTIS!

Jag kan inte gratta henne för pappa, Emma, Melker och Nillah är i Jordanien.


IMORGON FYLLER MIN ÄLSKADE MAMMA ÅR så får se vad man hittar på:D<3



//Brunett-Bruden:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Lovisa Bäckman och bloggar om mitt liv med skilda föräldrar och om min älskling Kalle som jag rider 2ggr i veckan! Jag hoppas ni vill följa min blogg och mig genom livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards