♥Brunett-Bruden♥

Alla inlägg under januari 2012

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 16 januari 2012 11:52

Heej, statistiken går ju upp som fan! Nu är det bara kommentarerna och frågorna som fattas:) Jag är hemma idag för jag har feber och har ont i magen och är öm där:( Ni vet ju att jag älskar er så puss!



//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 15 januari 2012 18:07

Hejj, nu är jag hemma och har feber!!:( Ska äta nu. Puss alla sööta läsare:D



//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 13 januari 2012 23:11

Då ligger man i sängen och ska sova då;) puss!//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 13 januari 2012 11:21

Hej, har inte bloggat på länge men har haft mkt läxor och har vart sjuk, nu sja hag börja blogga varje dag har jag bestämt! Jag har feber just nu men är lite piggare:D Bloggar igen när jag mår bättre puss! Kommer Mobilblogga ikväll;)



//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 9 januari 2012 09:44

Har Fixat, blev det snyggt:D Är skit nöjd iaf:D Puss



//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 8 januari 2012 19:14

Jaa, då var detklart då vilken header jag ska ha och det blev den första jag la ut som jag fick 3 fina kommentarer av och det fixa jag imorgon:D Börjar skolan på tisdag och nu är jag hemma hos mamma och ser på tv;D Puss!!



//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 7 januari 2012 10:15

Hejj på er alla, nu ska jag äta frukost och sen vet jag inte vad vi ska göra idag:D Eh, det är jävligt bra ätt kunna blogga från mobilen för då slipper man datorn, men på söndag då ska jag ju till mamma och då bloggar jag från datorn:) Jag har inte kunnat sova så bra inatt för min lillasyster har skrikit och så var det fullmåne och då sover jag inge bra:(( Vad ska ni göra idag?? Puss & Kram bästa läsare!



//Brunett-Bruden:*

Av ♥Brunett-Bruden♥ - 6 januari 2012 22:32

Hejj, blev inte att jag bloggade imorse för vi skulle till badhuset och bada;) Ligger i sängen nu också och ska sova för jag blir ju skit trött när jag här badat:) Men jag bloggar imorgon:D puss & kram på er:*



//Brunett-Bruden:*

Presentation


Hej, jag heter Lovisa Bäckman och bloggar om mitt liv med skilda föräldrar och om min älskling Kalle som jag rider 2ggr i veckan! Jag hoppas ni vill följa min blogg och mig genom livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards